úterý 6. května 2014

245. Optimismus



Pobyt v zahraničí mění život. Ačkoli většina mých WOW vypovídá o tom, že je to změna k lepšímu, ve skutečnosti se na své cestě setkávám s mnoha překážkami, které je potřeba přeskočit. Skoky do výšky mně však nikdy nešly, takže i menší překážky mě snadno vyděsí. Ať už je to návštěva zubaře, hádka v cizím jazyce nebo vytopený byt, jediné, co mi tyto nepříjemné situace pomáhá překonat, je můj optimismus. Být optimistou však není snadné. V mém případě by se dalo dokonce mluvit o jisté formě schizofrenie. Mám halucinace. Slyším hlasy. Hlasy, které mi neustále našeptávají, že všechno bude v pořádku. Je to obzvláště v momentech, kdy si chce schovat pod peřinu a už nikdy nevylézt. Ale nemůžu. Optimista v mém těle mě neustále kope do zadku a doslova mi nařizuje, abych nad svým trápením mávla rukou a s úsměvem se těšila na to, co bude dál. Tak uvidíme (já). Určitě to bude něco skvělého (mé optimistické já). 


Optimismus není pro lenochy.

WOW!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat