úterý 22. dubna 2014

239. Trénink



Kiteboarding je děsný sport. Čekáte celý den na vítr, výbava sbalená v autě, opalovací krém na obličeji. A nic. Navzdory předpovědím se do zálivu přižene jen slabý vánek, který se pere i s dětskými větrníky. Jiné dny pak zpoza okna vyhlížíte slunce, které pro černé mraky zmizelo za obzor. Vichřice sice zve k pořádnému zážitku, ale když síla větru vybíhá k třiceti uzlům, je těžké předstírat, že se není čeho bát. V takové situaci je mým největším nepřítelem někdo, s kým se bojuje opravdu těžko. Já sama. Hlavou mi běží všelijaké scénáře o tom, jak se mi žralok zakousne do prkna, medúzy přisají na kůži, vítr se zvedne a můj devítimetrový drak mě jako rogalo unese směr Nový Zéland. Většinou se mi pak vůbec nechce jít jezdit, často mě přemáhá lenost či strach. S odstupem času si však uvědomuju, jak je důležité se přemluvit a vyrazit. Největší odměnou není ani tak samotná jízda, ani skákání ve vlnách, nezřízená rychlost či vítr, jenž proudí skrz slané vlasy. Je to ten moment potom. Je to ten pocit, když už je po všem, když si můžu říct: dokázala jsem to a jsem stále naživu.


Nejlepší část každého tréninku je horká sprcha.


WOW!

Žádné komentáře:

Okomentovat