úterý 29. dubna 2014

243. Deštník



Říká se, že svět se řídí Murphyho zákony. Trouba přestane fungovat v momentě, když jste se konečně rozhodli naučit péct, nejvíce práce se nakupí těsně před Vánocemi a k narozeninám dostanete tři stejné knížky od různých přátel. Já si však troufám tvrdit, že náhody neexistují a že v některých případech se Murphy zkrátka spletl. Všichni mi například tvrdí, že jakmile si při cestě ven s sebou vezmou deštník, tak neprší. Tady v Melbourne prší – a to HLAVNĚ, když mám deštník u sebe. Možná je to jenom mým deštníkem, možná, že jeho barevné puntíky bouřky přitahují. Nevím, v čem přesně se skrývá ono pravidlo – ale můj deštník je do toho určitě nějak zapletený. Každé ráno tak ignoruji předpověď počasí a do tašky raději přihazuji sluneční brýle. Za svůj pobyt v Austrálii se mi dokonce podařilo vytvořit pestrou sbírku slunečních brýlí – pro jistotu, aby alespoň jeden pár byl vždy po ruce. A čím víc jich vlastním, tím víc je hezky. Je to náhoda? Nikoli - vždyť i Murphymu muselo být jasné, že
 
slunce přeje připraveným.

WOW!

Žádné komentáře:

Okomentovat