pondělí 21. května 2012

9. Oceán


Možná, že Austrálie uznává britskou královnu, ale ten, kdo ji opravdu vládne, je OCEÁN. Jenom on má totiž výsadní právo neomezeně zasahovat do života místních obyvatel. Záleží pak pouze na jeho rozhodnutí, jestli zítra bude slunečno, jestli si serfaři užijí vln či zdali si večer pochutnáme na čerstvém sushi. Pro jeho vrtochy byste ho mohli nenávidět, ale, jak už to tak bývá, všichni máme slabost pro darebáky. Jeho kouzlu je totiž opravdu těžké odolat.
Onehdy jsme běželi podél pláže, když v tom se stalo něco, co následně všechno změnilo: ZASTAVILI JSME. Jen chvíle pohledu na lákavou hladinu oceánu a podlomila se mi kolena. Připadalo mi, že se mnou flirtuje, dělá nepatřičné návrhy, chce mě svést. Nemyslete si, že patřím k těm, které „jdou s každým“, ale během několika minut civění do jeho hlubokých očí, jsem skončila ve spodním prádle. Připadala jsem si jako hrdinka „tenkrát poprvé“ z dívčího časopisu. Bez váhání jsem rychle skočila do jeho desetistupňového objetí a ponořila hlavu pod jeho mrazivou hladinu. Naše sblížení tak bylo intenzivní, ale velmi krátké – jak už to na poprvé bývá. Ú Ž A S N É: Jestliže příliv je řízen silou měsíce, pak stejně tak já jsem přitahována k oceánu.

Serfaři, Keith Urban a OCEÁN jsou totiž tři nejvíce sexy věci, které Austrálie může nabídnout.

WOW!

Žádné komentáře:

Okomentovat