V naší ulici
je kavárna. Vaří tam fantastickou kávu, ale je dost možné, že to tvrdím jen
kvůli CEDULI, která je každý den vystavena před jejím prahem.
Z marketingového hlediska je využití tohoto tradičního reklamního prostoru
vysoce neefektivní (= na prd). Tato plechová cedule, která by měla za úkol
přivést zákazníky, totiž nezmiňuje název kavárny, ukázky z jídelníčku či
denní speciality. Namísto toho se díky ní ve čtvrtek dozvíte že „je lepší být
pirátem než se přihlásit k námořnictvu“, že „to je relativní, je nejlepší odpověď na všechno“ a že „štěstí je
tancování v dešti“. Kromě hrnku kávy si tak denně s sebou můžete vzít
i kousek životního moudra.
Tak vidíte, komplikovaný
Kante, Nietzsche a Kierkegaarde, filosofie může mít i formu take-away!
WOW!
Žádné komentáře:
Okomentovat