pondělí 21. května 2012

13. Filozofie


V naší ulici je kavárna. Vaří tam fantastickou kávu, ale je dost možné, že to tvrdím jen kvůli CEDULI, která je každý den vystavena před jejím prahem. Z marketingového hlediska je využití tohoto tradičního reklamního prostoru vysoce neefektivní (= na prd). Tato plechová cedule, která by měla za úkol přivést zákazníky, totiž nezmiňuje název kavárny, ukázky z jídelníčku či denní speciality. Namísto toho se díky ní ve čtvrtek dozvíte že „je lepší být pirátem než se přihlásit k námořnictvu“, že „to je relativní, je nejlepší odpověď na všechno“ a že „štěstí je tancování v dešti“. Kromě hrnku kávy si tak denně s sebou můžete vzít i kousek životního moudra.

Tak vidíte, komplikovaný Kante, Nietzsche a Kierkegaarde, filosofie může mít i formu take-away!

WOW!

Žádné komentáře:

Okomentovat